7 Nisan 2016 Perşembe

The Balm- Nude'tude Far Paleti

Güneşli ve sıcacık bir günden herkese güüü nayyy dınnn :)

Yılbaşı Gratis indirimden çok uygun fiyata aldığım The Balm'ın efsane far paletlerinden Nude'tude deyimlerimi sizlerle paylaşacağım.


Öncelikle ben çok fazla far kullanan biri değilim, sabahları işe giderken saatlerce far karıştıracak vaktim yok açıkçası :) Ama bazen göz kapaklarımda ki yorgun ve soluk görünümü alması için nude tonlarda nadirde olsa far kullanıyorum.Genelde far kullandığım zamanlarda rosegold, gold ya da toprak tonlarını tercih ediyorum. Göz kapaklarında ben buradayım diyecek tarzda bağıran far görünümünden hoşlanmadığımı belirtmek isterim. Doğallık kalp ben :)





The Balm'ın Nude'tude paleti ise oldukça pigmentli, yumuşak ve kolay dağıtılabilen bir formulasyona sahip. İçerisinde aydınlatıcı olatak kullanabileceğiniz iki renkte mevcut( Sassy & Snobby). Kaş altı kemiğinizi ve göz pınarlarınızı aydınlatmada da kullanabileceğiniz renklerdir. Kahve, pembe ve toprak tonlarını barındıran bu palette, gece makyajında da kullanabileceğiniz koyu renkleri de unutmamışlar :) Sexy, Silly, Serlous, Sleek renkleri oldukça koyu tonlarda ve ışıltılı.



Gelelim bu paletin kullanm kolaylığı ve pigmentasyonunun iyi olmasının yanı sıra, çok fazla tozutması fırçaya aldığınız toz olduğu göreceksiniz. Birde benim genelde herhangi bir makyaj malzemesinde kullanımı ve muhafaza edilmesinde açısından önemli gördüğüm diğer bir özellik ise far paletinin kabı ve güven ve o kapanma (tık sesi). Malesef far paleti mıknatıslı ve çantaya atıp çıkılabilecek türden değil. Aksi taktirde istenmeyen lekeler ve deformasyona uğramış far paleti ile karşılaşabilirsiniz. Onun dışında kesinlikle elinizin altında olması gereken bir far paletlerinden biri. Fırçaya çok az aldığınızda bile pigment bakımından yoğun olduğu için istediğiniz renge ulaşabilir ve çok uzun süre kullanabilirsiniz :) Bana göre bereketli ürünler arasında.



Naçizane önerim Gratis indirimlerini takip edin ve indirimden almaya çalışın :)

Sevgilerle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...