6 Nisan 2016 Çarşamba

MAC - Liquid Eye Liner

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba:),

Eye liner artık göz makyajımızın olmazsa olmazı haline gelmişken sizlere yeni keşfimden bahsetmek istiyorum. Yaklaşık iki haftadır severek kullandığım MAC- Liquid Eye Liner, gün boyu bozulmadan gözünüzde kalan ve oldukça siyah olan sıvı eyeliner. 


Konik ucu sayesinde ben göz kapağıma çok kolay bir şekilde uyguladım ve diğer sıvı eye linerlar gibi keçeli kalem sürüyormuş hissi yaratmadı. Sürerken ise göz kapağında dağılma ya da akma olmaması ile benden geçer not aldı.




Uygulamasına gelince, bana göre eye liner sürmek birazda el alışkanlığı ile alakalı diye düşünüyorum. Sabahları erken kalktığım için genelde kalem ve jel formülasyonları tercih ediyordum ancak, MAC- Liquid Eye Liner 'ı tek seferde sürebildim ve bu ara favorim bu olduğu için sanırım bitene kadar kullanacağım :)


Eye liner sürdüğünüz zaman güç içerisinde, göz kapağınızın terlemesiyle, göz kapağımıza bulaşan eye linerları oldum olası sevmem ve elim sürekli ister istemez göz kapağıma gider. MAC- Liquid Eye Liner da ise kesinlikle böyle bir şey olmuyor ve gönül rahatlığıyla kullanabiliyorsunuz. Fiyatı: 63.00


Eye liner arayışında iseniz MAC- Liquid Eye Liner'a şans vermelisiniz :)

Sevgilerle..

Özge.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...