28 Mart 2016 Pazartesi

Doğal Taşların Enerjisi- Sert Mineral

Herkese merhaba :)

Geçen hafta istanbul gezimizde sizler için bir çok yer keşfettik ve bunlardan biri de Türkiye'nin ilk doğal taş dükkanı "Sert Mineral". Ben doğanın ve biyoenerjinin gücüne inanan bir insan olarak doğal taşlara her zaman ilgi duymuşumdur. Neticede enerjisel bir döngüden bahsediyoruz :)


Bildiğiniz üzere piyasada bu işi sadece ticari amaçlarla, gerçek doğal taş olmadan satan birçok firma var bu konuda " Sert Mineral" sizi hayal kırıklığına uğratmayacaktır.:)


          
Favorim: Pembe Kuvars Melek Figürü & Prit





Dükkana girdiğinizde sizi etkileyecek çok fazla ürün ile karşılaşmak mümkün. Mesela ev için dekoratif taşlar, bileklikler, kolyeler, küpeler, tespihler, yüzükler hepsine hayran kalıyorsunuz. Hangi taş neye iyi geliyor, sizin neye ihtiyacınız var orada size yardımcı oluyorlar. Burçlara göre taş tercihleri de yapabilirsiniz :) Benim o gün ilgimi çeken taşlardan biri 'Pirit' oldu. Altına benzeyen, parlak ilgi çekici bir taş ve irade taşı olduğunu söylediler, sanırım ihtiyacım olduğunu anladılar ki bana hediye ettiler :) Buradan tekrar teşekkür ediyorum :)

   

Sert Mineral ve Şaşkınbakkal olarak iki mağazaları bulunuyor. Adresleri ayrıntılı aşağıda yazacağım. Yolunuz düşerse mutlaka uğrayın derim :)


     


Sert Mineral Adres:


Adres: Caferağa, Mühürdar Cad. Akmar Pasajı No:70 D:26/b, Kadıköy/İstanbul - Asya


Telefon:(0216) 349 2263






Sevgilerle..






Özge.

1 yorum:

  1. Hayırl olsun akmarda olduğnuza sevindim sedat kandemirin dükkanı her halde kendisi sağmı ben uzunca
    Zaman dan beri istanbula gelmedim muğla dayım eski bir gemoloji mensubuyum bağzı taş kesimlerini yapıyor dum ist geldiğmde tanışmak isteri tekrar işlerinizde başarılar adım Oktay Erlat.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...